ביטול עסקה

  1. זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – .1981 על ביטול עסקה יש להודיע להנהלת האתר בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת אישור ההזמנה, לפי המאוחר מביניהם, וזאת בתנאי שהפריט תקין ונושא תווית ומבלי שנעשה בו שימוש.
  2. ביטל המשתמש את העסקה, תשיב הנהלת האתר לידי המשתמש את התמורה ששילם בגין העסקה, ותהיה רשאית לנכות דמי ביטול בסך של 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם + עלות דמי משלוח. 
  3. על אף האמור, היה והמשתמש הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, כהגדרת מונחים אלו בחוק הגנת הצרכן, יהיה רשאי המשתמש לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, בתוך ארבעה (4) חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך הגילוי לפי חוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בין החברה לבין המשתמש כללה שיחה, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה כזה, החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג בפניו תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  4. הודעה על ביטול העסקה תימסר על ידי המשתמש להנהלת האתר בכתובת דוא"ל [email protected]
  5. בהודעת הביטול יפרט המשתמש את שמו ומספר תעודת הזהות שלו. 
  6. כל זיכוי כספי יועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

 

דילוג לתוכן